محل تبلیغات شما
مقیاس بندی متخصص سئو مطالب آسان است:

فقط در UpWork دسته ای از مستقل های آزاد تصادفی استخدام کنید و به بهترین ها امیدوار باشید.

اما مقیاس گذاری محتوای خوب؟ این یک داستان متفاوت است.

برای این منظور ، شما به یک سیستم برای ارائه موضوعات ارسال وبلاگ ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، نوشتن ، طرح کلی ، ویرایش و طراحی نیاز دارید.

باب وارفیلد این موضوع را به یک علم می داند. شرکت Bob ، CNC Cookbook ، ماهانه 12 پست منتشر می کند. و علی رغم اینکه در جای خسته کننده ای قرار دارد ، محتوای او واقعاً خوب است.

CNC Cookbook - پست "تغذیه و سرعت"
راز او؟ باب و تیمش از یک طرح تکراری برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا پیروی می کنند:

کلمات کلیدی مورد نظر مشتریان را پیدا کنید (با استفاده از KWFinder و Ahrefs).
کلمات کلیدی را بر اساس حجم جستجو مرتب کنید. لیست را در اکسل بارگیری کنید.
کلمات کلیدی با مشکل کلمه کلیدی 30 یا بیشتر را بیرون بیاورید.
برای ایجاد محتوا از مدل تکنیک آسمان خراش استفاده کنید.
بهینه سازی محتوا برای سئو.
در اینجا یک تصویر صفحه گسترده باب وجود دارد:

باب وارفیلد - صفحه گسترده اکسل
همانطور که باب می گوید:


"وقتی عادت کردید ، مقالات تقریباً خودشان می نویسند. و من با موفقیت این روش را بر روی افرادی که هیچ شناختی از جایگاه من ندارند ، آزمایش کردم. دخترم یک تابستان یک سری پست برای من نوشت که نتیجه خوبی داشت. "

مقیاس گذاری و ایجاد لینک
مقیاس گذاری پیوند کلاه سفید کار ساده ای نیست.

در حقیقت ، بین ایجاد پیوند مقیاس پذیر و هرمه مستقیم بالا ، مرز خوبی وجود دارد.

خوب ، به گفته مشاور سئو ، کالین یابلسونکی ، شما می توانید سطح تبلیغات را بدون ایجاد هرمه مقیاس بندی کنید.

راز وماً روند کار نیست (اگرچه شرکت SEO وی فرآیند مفصلی را با استفاده از Basecamp انجام می دهد).
مقیاس بندی مطالب آسان است:

فقط در UpWork دسته ای از مستقل های آزاد تصادفی استخدام کنید و به بهترین ها امیدوار باشید.

اما مقیاس گذاری محتوای خوب؟ این یک داستان متفاوت است.

برای این منظور ، شما به یک سیستم برای ارائه موضوعات ارسال وبلاگ ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، نوشتن ، طرح کلی ، ویرایش و طراحی نیاز دارید.

باب وارفیلد این موضوع را به یک علم می داند. شرکت Bob ، CNC Cookbook ، ماهانه 12 پست منتشر می کند. و علی رغم اینکه در جای خسته کننده ای قرار دارد ، محتوای او واقعاً خوب است.

CNC Cookbook - پست "تغذیه و سرعت"
راز او؟ باب و تیمش از یک طرح تکراری برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا پیروی می کنند:

کلمات کلیدی مورد نظر مشتریان را پیدا کنید (با استفاده از KWFinder و Ahrefs).
کلمات کلیدی را بر اساس حجم جستجو مرتب کنید. لیست را در اکسل بارگیری کنید.
کلمات کلیدی با مشکل کلمه کلیدی 30 یا بیشتر را بیرون بیاورید.
برای ایجاد محتوا از مدل تکنیک آسمان خراش استفاده کنید.
بهینه سازی محتوا برای سئو.
در اینجا یک تصویر صفحه گسترده باب وجود دارد:

باب وارفیلد - صفحه گسترده اکسل
همانطور که باب می گوید:


"وقتی عادت کردید ، مقالات تقریباً خودشان می نویسند. و من با موفقیت این روش را بر روی افرادی که هیچ شناختی از جایگاه من ندارند ، آزمایش کردم. دخترم یک تابستان یک سری پست برای من نوشت که نتیجه خوبی داشت. "

مقیاس گذاری و ایجاد لینک
مقیاس گذاری پیوند کلاه سفید کار ساده ای نیست.

در حقیقت ، بین ایجاد پیوند مقیاس پذیر و هرمه مستقیم بالا ، مرز خوبی وجود دارد.

خوب ، به گفته مشاور سئو ، کالین یابلسونکی ، شما می توانید سطح تبلیغات را بدون ایجاد هرمه مقیاس بندی کنید.

راز وماً روند کار نیست (اگرچه شرکت SEO وی فرآیند مفصلی را با استفاده از Basecamp انجام می دهد).

Calin Yablonski - Base Camp - لیست کارها
درعوض ، این درمورد رهنمودهایی است که تیم SEO شما را برای شخصی سازی هر ایمیلی که خارج می شود تضمین می کند.

و آنچه در مورد رویکرد کالین جالب است این است که او در واقع مشتری خود را در کل مراحل درگیر می کند.

به عنوان مثال ، او از مشتریان جدید می خواهد که فرم دریافت مختصری را پر کنند تا اطلاعاتی در مورد صنعت آنها داشته باشند.

کالین یابلسونکی - سند مصرف SEO
که به آنها کمک می کند:

فرصت های لینک استفاده نشده را پیدا کنید
متن هایی متناسب با زبان آن فضا بنویسید
انواع وبلاگ نویسان و رومه نگاران محتوا را که قبلاً به آنها پیوند داده اند درک کنید
همانطور که کالین به من گفت:


"لینک سازها کنترل کننده ترافیک هوایی صنعت SEO هستند. استفاده از فرایندهای ایجاد پیوند مقیاس پذیر برای سازماندهی و اجرای م campaignثر یک کمپین کاملاً مهم است. "

فصل 8:
با روندهای در حال ظهور در جریان باشید
با روندهای در حال ظهور در جریان باشید
صنعت سئو همیشه در حال تغییر است.

که به این معنی است که همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد.

بنابراین اگر می خواهید جلوتر از منحنی باشید ، توصیه می کنم این 5 روند در حال ظهور SEO را مطالعه کنید.

جستجوی صوتی
این نمودار (براساس داده های کلاینر پرکینز) تقریباً همه آنچه را که باید در مورد رشد جستجوی صوتی بدانید به شما نشان می دهد:

Google Trends ، در سراسر جهان
همانطور که مشاهده می کنید ، تعداد جستجوهای صوتی به سرعت در حال رشد است.

در واقع ، من می گویم که بهینه سازی جستجوی صوتی یکی از مهمترین مهارت هایی است که سئوکاران امروزی باید داشته باشند.

هنوز زود است. بنابراین 100٪ روشن نیست که چگونه باید برای جستجوی صوتی بهینه سازی کنید.

همانطور که گفته شد ، در حال حاضر بهترین روشهای جستجوی صوتی وجود دارد که من در این راهنما به آنها اشاره می کنم.

سئو ویدئو
هیچ رازی نیست که هم اکنون ویدیو در حال منفجر شدن است.

در حقیقت ، طبق گزارش Cision ، 82٪ از کل بازدیدها تا سال 2021 بصورت ویدیویی انجام می شود.

مقاله Business Insider در مورد میزان ویدئو IP تا سال 2021
(و بخش بزرگی از این رشد از YouTube حاصل خواهد شد)

آیا می خواهید در مورد بهینه سازی فیلم ها بیشتر بدانید؟ این کتابخانه از منابع SEO YouTube شما را پوشش داده است.

Google Lens
گوگل اخیراً گزارش داده است که Google Lens می تواند 1 میلیارد شی را شناسایی کند.
(با تشکر از هوش مصنوعی)

و با بهبود هوش مصنوعی ، جستجوی تصویر بهتر می شود.

وقتی "کلمه کلیدی" تصویر یک گربه است ، چگونه یک صفحه را بهینه می کنید؟ چه کسی می داند اما این یک روند در حال ظهور است که باید مراقب آن باشیم.

بهینه سازی قطعه ویژه
طبق آخرین اطلاعات SEMRush ، حدود 13٪ از SERP ها یک قطعه ویژه دارند:

SEMrush - داده های مربوط به وقوع قطعه ویژه
که برای اکثر وب سایت ها یک فرصت بزرگ است. به این دلیل که قطعه های ویژه TON املاک و مستغلات را اشغال می کنند:

مثال Backlinko Google Snippet برای "کلمات کلیدی کانال"
در اینجا یک ویدیوی عالی آورده شده است که تعدادی از بهترین روش ها برای رتبه بندی در جعبه قطعه ویژه را شرح می دهد.

قصد کاربر
قصد کاربر در واقع همان چیزی است که کسی هنگام جستجوی گوگل می خواهد.

آیا آنها اطلاعات می خواهند؟ یا برای خرید چیزی؟

هرچه محتوای شما با هدف کاربر کسی بهتر مطابقت داشته باشد ، رتبه بالاتری خواهد داشت.

این مطالعه موردی را بررسی کنید تا ببینید چگونه بهینه سازی برای User Intent باعث افزایش بازدید ارگانیک به یکی از صفحات من به میزان 600٪ شده است.



لوله بازکنی شرق تهران

لوله بازکنی تبریز

بازاریابی سئو محتوا و ایجاد لینک

، ,یک ,کلیدی ,مقیاس ,ایجاد ,باب ,است که ,کلمات کلیدی ,در حال ,در مورد ,بهینه سازی ,ایجاد پیوند مقیاس ,داشت مقیاس گذاری ,مقالات تقریباً خودشان ,صفحه گسترده اکسلهمانطور

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

loaprogperve مجله سرگرمی وتفریحی زاویــــــه عشق بی ثمر cotemppode1983 Sam's collection Glenn's info فیلم سوپر20016 سبک زندگی sayrisiltee mahemanmaheto