محل تبلیغات شما
بهترین مشاور تجاری در کسب و کار شما بودن برای افرادی که از تغییر مداوم لذت می برند متنوع ، تحریک کننده و ایده آل است ، به علاوه اینکه دستمزد می تواند عالی باشد. مشاوره همچنین می تواند برای کسانی که دوست ندارند درگیر کار یک شرکت شوند و به جای آن از حل مشکلات با دیدگاه پرنده لذت می برند ، یک موقعیت رویایی به نظر برسد. در واقع ، اغلب این دیدگاه پرنده است که باعث می شود مشاوران بازرگانی در نقش های خود موثر باشند.

موجودی مهارت: نردبان را قبل از اینکه لگد بزنید بالا بروید
مشاوران موفق تجارت قبلاً به طریقی هزینه های خود را پرداخت کرده اند: آنها قبل از اینکه خود را بعنوان متخصص معرفی کنند که می توانند به مشاغل افراد دیگر کمک کنند ، در تعدادی از مشاغل - شاید از جمله خودشان - سابقه موفقیت آمیز ایجاد کرده اند. بنابراین ، بزرگترین سرمایه آنها توانایی استفاده از تجارب گذشته و سرمایه فکری برای تولید راه حلها ، بینش ها و موفقیت های جدید از چندین نقطه برتری است.

برای انجام این کار ، مهارت های اساسی در تشخیص مسئله ، بیان مسئله و حل مسئله ضروری است. اگر طرف تعامل انسانی مشاغل را نسبت به حل واقعی مشکلات ترجیح می دهید ، ممکن است بتوانید به عنوان مشاور بازرگانی ایفای نقش کنید اما از کار واقعی یک مشاور تجاری لذت نبرید.

مهارت های شخصی به اندازه افراد حرفه ای اهمیت دارد
جدا از تجربه لازم ، برخی سوالات شخصی و سبک زندگی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری برای مشاور شدن از خود بپرسید. همه مسیرهای شغلی چالش ها و نقاط ضعف خود را دارند. بسیار مهم است که به چشمان کاملاً باز برود. بنابراین ، فراتر از اطمینان از مشتری در وهله اول (شما باید احساس راحتی کنید و به طور منظم برای نقش ها مصاحبه کنید و به طور منظم مصاحبه کنید) ، در اینجا برخی از مهارت های نرم تر وجود دارد که مشاوران موفق کسب و کار تجسم آنها هستند:

1. مشاوران خوب تجارت ، افراد خارجی هستند که می توانند به سرعت اعتماد ایجاد کنند
مشاوران گاهی اوقات می توانند مانند مصاحبه کنندگان باشند که به همه می گویند چه اشتباهی انجام می دهند. برای موفقیت شما حیاتی است که مغرور به نظر نرسید - این فقط باعث مقاومت بیشتر مردم در برابر تغییر می شود. در عوض ، شما باید بتوانید روابط اعتماد و احترام متقابل را تقویت کنید.

همچنین ، وثاقت و اختیار برای کسب و کار شما ضروری خواهد بود زیرا احتمالاً در حین انجام وظایف خود اطلاعات زیادی درباره شرکت خصوصی خواهید دید.

2. مشاوران خوب کسب و کار ارتباطات بسیار خوبی هستند
شما به عنوان یک مشاور بازرگانی ، در اصل یک مشکل را تشخیص می دهید و یک راه حل ارائه می دهید. برای درک صحیح از پیچیدگی های مسئله ای که برای حل آن و سازمانی که در آن م می کنید ، باید شنونده خوبی باشید. هنوز هم ، اگرچه ممکن است این شرکت در وهله اول از شما مشاوره گرفته باشد ، اما ممکن است قبل از اینکه بخواهند تغییر کنند ، نیاز به قانع کننده ای دارند! دستیابی به اعتماد ، توانایی برقراری ارتباط واضح برای جلب دیگران در برنامه شما است.

3. مشاوران خوب تجاری آماده هستند "همیشه روشن" باشند
وقتی کارمند هستید ، بخشش خاصی برای "روزهای تعطیل" وجود دارد. از آنجا که مشاوران معمولاً ساعت به ساعت صورتحساب می دهند ، انتظار عملکرد و ساعات طولانی برای رسیدن به مهلت تعیین شده ، مسلم است. در این نوع حالت "دوی سرعت" ، توانایی استراحت بین پروژه ها و کلید اصلی تعادل بلند مدت و مدیریت استرس است.

4- در پایان یک پروژه ، مشاوران خوب کسب و کار می توانند "رها کنند"
اگر شما فردی هستید که از نظر احساسی در کار شما سرمایه گذاری می کند و نسبت به مشکلات و راه حل ها احساس مالکیت واقعی دارید ، ممکن است م برای شما دشوار باشد. مشاوره تجاری در نهایت به معنای دور شدن و اجازه دادن به افراد دیگر است که پاداش کار شما را بگیرند. در پایان پروژه ، باید احساس جدائی کنید و ادامه دهید.

5. مشاوران خوب تجاری ، یافتن گزینه های جایگزین برای اتصال کاری طولانی مدت را پیدا می کنند
یک مشاور تجاری بودن جنبه "گرگ تنها" دارد. حتی فکر می کنید که ممکن است در رویدادها و جشن های کارمندان شرکت کنید ، احتمال اینکه همیشه کمی احساس بیگانه بودن داشته باشید وجود دارد. اگر قراردادهای شما کوتاه باشد ، ممکن است کاملاً از جنبه روابط که بسیاری از افراد بیشترین لذت را در مورد کار دارند ، صرف نظر کنید. از طرف دیگر ، چون بیشتر در حال جابجایی هستید ، فرصتی برای ملاقات و کار با افراد بسیار گسترده تری خواهید داشت ، که ممکن است تحریک کننده تر باشد!

6. مشاوران خوب تجاری مایل به سفر به هرجای کار هستند
اگر هنگام تصمیم گیری در مورد محل کار ، مکان مهمترین عامل باشد ، مشاوره ممکن است چالش هایی ایجاد کند. احتمال اینکه در محله های مختلف مشتری پیدا کنید زیاد است و گاهی اوقات نیاز به رفت و آمد طولانی تر است. گاهی اوقات ، سفر طولانی مدت به دفاتر مرکزی یا شعب دیگر بخشی از کار خواهد بود. به دلیل ماهیت کار و مدت قرارداد ، بعید است در یک قرارداد مشاوره جابجا شوید. بنابراین ، از نظر جغرافیایی (و بسیاری از جنبه های دیگر) ، کارهای مشاوره ای شما را روی انگشتان پا نگه می دارد!

تخصصی شدن یا نبودن ، این سال است
هنگامی که "مناسب بودن" خود را با مشاوره کسب و کار تعیین کردید ، وقت آن است که سرویس مشاور را انتخاب کنیدces هایی که شما ارائه خواهید داد - به ویژه چقدر تخصص خواهید داشت. یک گام اساسی برای تعیین درجه تخصصی که باید دنبال کنید ، مقیاس گذاری تقاضا برای خدماتی است که ممکن است در نظر بگیرید. اگر منطقه ای که می خواهید در آن مشاوره کنید بسیار خوب است تا بتوانید حجم بالایی از مشتری را بدست آورید ، بهتر است برند خود را به طور گسترده تری در نظر بگیرید. نقش مشاوره اغلب به عنوان مشاور عمومی ، صنعت و موضوع تجزیه می شود.
مشاوران عمومی: هر صنعت یا مسئله ای
مشاوران عمومی در ابتدا در طیف وسیعی از صنایع ، بخش ها و مناطق عملکردی کار می کنند ، اغلب بدون تجربه قبلی گسترده در هر زمینه. تجربه و تخصص آنها اغلب در موارد مختلف به دست می آید و مورد استفاده قرار می گیرد:

صنایع
کسب و کار
مقیاس های تجارت و بودجه
روش های تجاری
با چنین تجربه گسترده ای ، مشاوران عمومی تجارت در موقعیتی منحصر به فرد برای مقابله با تقریباً هر نوع مشاغل ، ارزیابی سریع و یافتن راه حل های متناسب با موفقیت استفاده می شوند.

مشاوران عمودی: صنایع خاص
بعضی اوقات ، مشکلات برای یک صنعت خاص بسیار متفرق است و نیاز به درک درونی از نحوه کار آن صنعت دارد. اگر تجربه قبلی شما در یک صنعت خاص متمرکز شده باشد (به عنوان مثال خودرو ، نفت و گاز ، بهداشت ، رسانه و سرگرمی ، خدمات مالی) ، ممکن است به جای اینکه در صنایع دیگر فعالیت کنید ، خود را برای م در آن صنعت در نظر بگیرید.

مشاوران افقی: مناطق موضوعی خاص
در مواقع دیگر ، این صنعت نیست که پیشرفت کند ، بلکه پروژه یا مشکل است. متخصصان موضوع در زمینه خاصی از کسب و کار متمرکز شده اند که آنها از طریق آموزش آکادمیک و / یا تجربه کار بر روی آن موضوع در صنایع مختلف ، در زمینه تخصص خود توسعه داده اند. نمونه هایی از متخصصان موضوع شامل:

تجزیه و تحلیل
فناوری تجارت
بازاریابی و فروش
عملیات
مدیریت ریسک
امور مالی شرکت
پایداری
دگرگونی
گام های بعدی: به عنوان یک مشاور تجاری بلند شوید و بدوید
باشه! شما مناسب بودن خود را اندازه گیری کرده اید و در مورد تخصصی بودن مشاوره تجاری خود تصمیم گیری کرده اید. اکنون ، به مراحل بعدی بروید:

1. تعیین کنید چه وظایفی را برای مشتریان خود انجام خواهید داد
برخی از مشاوران تجاری به سادگی به عنوان مشاور عمل می کنند ، در حالی که کارکنان کارهای پیشنهادی را انجام می دهند. دیگران برای نظارت بر کار در این کار باقی می مانند. و دیگران خودشان آستین بالا زده و کار را انجام می دهند یا پروژه را انجام می دهند. در مورد آنچه خدمات شما به همراه دارد ، واضح باشید که آیا در آنجا مشاوره یا ظرفیت برنامه ریزی دارید یا به اجرای توصیه ها کمک می کنید.

2. معتبر دریافت کنید / بمانید
حداقل باید مدرک مناسب و / یا سابقه فعالیت در نوع خاصی از مشاغل را داشته باشید. اما بسته به منطقه (های) و صنایعی که قصد مشاوره در آنها را دارید ، ممکن است لازم باشد که اعتبارنامه های مشخصی را تأمین کنید. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید در مورد اقدامات بهداشتی و ایمنی با رستوران ها م کنید ، به گواهینامه لازم نیاز خواهید داشت. اگر صنعت یا حوزه موضوع شما (به عنوان مثال مدیریت پروژه) به گواهینامه حرفه ای نیاز دارد ، مطمئن شوید که گواهینامه یا پروانه خود را فعلی نگه دارید.

3. یک طرح تجاری بنویسید که موارد زیر را به وضوح بیان کند:
خدماتی که ارائه می دهید یا مشکلاتی که در حل آنها به آنها کمک می کنید
بازار هدف شما چه کسی و چه اندازه است
نقاط قوت و دقیقاً چگونگی کمک خدمات شما به بازار هدف شما
یک تحلیل رقابتی از اینکه چه کسان دیگری این خدمات را ارائه می دهند و چگونه رقابت خواهید کرد؟
یک طرح بازاریابی با جزئیات چگونگی برنامه ریزی برای جلب مشتری های خود (از ساخت وب سایت گرفته تا تبلیغات در شبکه های اجتماعی)
چارچوب صورتحساب و بودجه سطح بالا
خطرات شناخته شده (به عنوان مثال شرایط اقتصادی)
4- ابزارهای مناسب برای راه اندازی کسب و کار خود را پیدا کنید
همچنین خوب است که کار خود را با ابزار مناسب در پای راست شروع کنید ، به علاوه اینکه آسان تر است که سیستم را از ابتدا انتخاب کنید تا اینکه همه چیز را مهاجرت کنید وقتی که قبلاً مشغول فعالیت کسب و کار خود هستید.

کمی وقت بگذارید و ابزارهای اداری و حسابداری را که به شما در انجام راحت آن وظایف کمک می کنند ، مورد بررسی و تحقیق قرار دهید. هدف در اینجا این است که به شما اجازه دهد در بالای "مدارک" باقی بمانید بدون اینکه ساعتهای ارزشمندی را که می توانید برای تجارت خود صرف کنید ، تلف کنید.

برخی از ابزارهایی که ممکن است بخواهید درباره آنها تحقیق کنید ، عبارتند از:

ردیابی زمان
صورتحساب
ردیابی هزینه ها
…و بیشتر
5. اکنون ، مشاغل مناسب را انجام دهید
برای یافتن مشتری های مناسب ، باید خود را با یک رزومه قوی مسلح کنید ، در حرفه خود شبکه سازی کنید و با مشتریان احتمالی "زمان روبرو شوید". اطمینان حاصل کنید که با یک لیست مخاطب پر از مشتری آینده شروع کنید.
رزومه
اگر یک متخصص عمومی هستید ، ممکن است به چند نسخه مختلف از رزومه خود ، متناسب با مشتریان مختلف احتمالی ، نیاز داشته باشید. به طور واضح متخصصان باید تجربه گذشته خود را در مناطقی متمرکز کنند که امیدوارند با آنها م کنند.

مشتریان شما می خواهند رزومه های بسیار منظمی را مشاهده کنند که مهارت های مورد نظرشان را به شدت منتقل می کند: تجربه علمی ، تجربه عملکردی و سوابق موفق. خبر خوب: برخلاف استخدام های معمولی ، مشتریان نسبت به "تغییر شغل" بی تفاوت خواهند بود اما می خواهند یک "داستان موفقیت" همراه با هر عزیمت داشته باشد.

شبکه و زمان چهره
یک مشاور خوب تجاری باید یک شبکه طبیعی باشد. این واقعاً کمک می کند تا دیگران برای شما دعوا کنند و در مورد این حرفه به شما آموزش دهند. اگر در مصاحبه برای مدارک مشاوره مشخص کنید که قبلاً شخصی را در یک شرکت می شناسید ، شانس شما برای رسیدن به یک موقعیت به طور چشمگیری افزایش می یابد.

البته امروزه ، شبکه سازی نیز می تواند یک فعالیت آنلاین باشد. به این فکر کنید که چگونه می توانید از LinkedIn و سایر رسانه های اجتماعی برای حضور آنلاین خود در گروه ها و انجمن ها استفاده کنید. ارسال به روزرسانی ها ، بینش ها و تجزیه و تحلیل های هوشمند به عنوان عضو انجمن به ایجاد نمایه و نام تجاری کمک می کند.


در نهایت ، شما می خواهید از شبکه به داشتن "زمان روبرو" با مشتری های احتمالی بروید. درباره مشتری های احتمالی و جلسات کتاب تحقیق کنید تا فرصت های همکاری را بررسی کنید.

6. کسب و کار خود را رشد دهید
اگر کار خود را شروع کرده باشید ، احتمالاً شما یک مشتری احتمالی یا دو مشتری دارید و هنوز هم می توانید همه جنبه های تجارت را خودتان مدیریت کنید. اما با رشد کسب و کار ، احتمال اینکه به کمک نیاز داشته باشید وجود دارد. اگرچه فکر کردن در مورد این موضوع اکنون زودرس به نظر می رسد ، اما خوب است که در مورد اینکه در 1 سال و 5 سال کسب و کار شما چه رشد می کند ، تصوری داشته باشید.

اکنون با یک ایده روشن شروع به کارکردن چه کارهایی می کنید. این می تواند یک دستیار اداری یا حسابدار باشد که به شما کمک می کند تا با رشد مشتری ، در زمینه کاغذ بازی ها به شما کمک کند. یا ممکن است تصمیم بگیرید که جنبه هایی از کار شما وجود دارد که از آنها لذت کمتری می برید و می توانید کارمندانی را استخدام کنید که به شما کمک کنند ، مثلاً در زمینه تحقیق.

همچنین ممکن است تصمیم بگیرید که تجارت خود را گسترش دهید ، افراد دیگری را با زمینه های تخصصی که می توانند مکمل کار شما باشند ، پیدا کنید و یا ممکن است برای رشد شغلی خود شریک شوید یا کارکنان خود را به شرکت خود اضافه کنید.

مانند رشد هر شرکتی ، مطمئن شوید که ایده روشنی از نقش ها ، مسئولیت ها و نحوه استخدام مناسب برای شما و تجارتتان داشته باشید. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که همزمان با رشد خود جنبه های اداره تجارت شخصی خود را که بیشترین لذت را دارید حفظ کنید!
shorturl.at/xyHJR








لوله بازکنی شرق تهران

لوله بازکنی تبریز

بازاریابی سئو محتوا و ایجاد لینک

، ,کار ,های ,یک ,ممکن ,ها ,خود را ,ممکن است ,و کار ,کسب و ,کنید ، ,نیاز داشته باشید

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تعمیر آیفون تصویری COMMAX letzpincterpve Joanne's blog مـــــــــــــداد رنگی gambbookpala حقیقتی مجازی خاک ارجمند دانلود وی اس تی و پلاگین واموزش اف ال استودیو وبلاگ برای تمام گیمر ها warbunyldu