محل تبلیغات شما
دانش و تخصص مهم است ، اما ویل اسکات ، ستون نویس ادعا می کند که ویژگی های نامحسوس خاصی وجود دارد که به نظر می رسد ستاره های راک سئو مشترک هستند. آیا این موارد مربوط به شماست؟
ویل اسکات در 28 ژانویه 2016 در ساعت 9:58 صبح
بیشتر
teamwork-merger-acquisition-ss-1920
باورش سخت است ، اما از همین ماه ، من 10 سال کوتاه ، در عین حال بسیار طولانی ، صاحب یک آژانس جستجوگرها و بازاریابی آنلاین بوده ام.

اگر این را می خوانید ، احتمالاً "در صنعت" هستید ، یا حداقل آرزو دارید که این کار را انجام دهید - بنابراین نیازی نیست که من به شما بگویم جذب و حفظ کارکنان با کیفیت در یک کار همیشه در حال پیشرفت دشوار است. ، محیط کار پر خطر و پر سرعت.

این مطمئناً چیزی است که تیم رهبری من و من ساعتهای بی شماری را صرف تلاش برای فهمیدن آن کرده ام. این نیز یکی از سالاتی است که بیشتر اوقات از همکاران در صنعت از من س :ال می شود: چه چیزی یک کارمند عالی SEO را ایجاد می کند؟

اگرچه ویژگی هایی مانند دانش در HTML یا معماری اطلاعات مفید هستند ، اما وجه اشتراک همه ستاره های راک SEO این است که به نظر می رسد دارای ویژگی های "نامشهود" خاصی هستند. ویژگی های شخصیتی مانند انگیزش خود ، رهبری و تشنگی مداوم برای دانش در بالای لیست قرار دارند و به نظر می رسد پیش بینی کننده موفقیت درازمدت است.

در حالی که نسل Millennial یا Gen-Y دارای شهرت کمی منفی در بین افراد حرفه ای قدیمی است ، ویژگی های بسیاری وجود دارد که آنها را به عنوان کارمندان عالی تبدیل می کند - و صنعت سئو را کاملاً مناسب می کند.

آنها به دنبال یک چالش هستند ، تا به طور مداوم یاد بگیرند و کار خود را به هدف بیشتری متصل کنند. هنگام استخدام Millennials ، به خاطر داشته باشید که شما باید به عنوان یک شرکت وظیفه خود را برای جذب این افراد با پتانسیل بالا انجام دهید.

Gen-Y به زودی اکثریت نیروی کار در سراسر جهان را تشکیل خواهد داد. تحقیقات اخیر نشان می دهد که به طور کلی ، هزاره ها توسط مدیران اشتباه درک می شوند. این که آیا شرکت شما ، مانند من ، قبلاً از اکثریت کارمندان Millennial تشکیل شده است یا در حال رفتن به آنجا است ، با تعریف واضح "نامحسوسی" که شرکت شما برای آنها بیشتر ارزش دارد ، در استخدام و نگهداری شما کمک خواهد کرد.

ما با پیشنهادی از طرف استخدامهای خود ، مأموریت خود را آغاز کردیم تا دقیقاً همان کار را انجام دهیم: ویژگی ها و ارزش های نامحسوس را که کارمندان بزرگ سازمان ما هستند ، کشف و سپس به زبان بیاوریم. ما با هفت ویژگی مواجه شدیم که مخفف CHARGED را تشکیل می دهد:

مبتنی بر همکاری
گرسنه
چابک
قابل اعتماد
اصل
تاثیر گذار
اختصاصی
 

صنعت سئو پر از افراد باهوشی است که برخی از آنها سالهاست این نوع کارها را انجام می دهند. ما دریافته ایم که می توانیم مهارت موفقیت آمیز را به هرکسی آموزش دهیم ، به شرطی که این ارزش ها و ویژگی ها را داشته باشد. از آنجا ، مهارت در زمینه SEO می تواند با گذشت زمان و تمرین اصلاح و اصلاح شود.

من در مورد چگونگی هر یک از این هفت ویژگی می توانم یک فرد SEO را بسیار م effectiveثر قرار دهم ، و همچنین برخی از نکات مصاحبه برای کسانی که قصد دارند موقعیت SEO مورد نظر خود را در زیر بدست آورند ، زمینه بیشتری می دهم.

مبتنی بر همکاری
برای داشتن یک SEO موثر ، نمی توان تسویه حساب یک ی کرد. دستیابی به حضور مطلوب موتور جستجو (یا بهتر از آن ، تسلط) یک تلاش جمعی است که شامل بسیاری از زمینه های تخصص است: SEO فنی ، عوامل داخل و خارج از سایت ، بازاریابی محتوای قوی ، تجزیه و تحلیل استراتژیک مخاطبان هدف خود ، روابط عمومی عالی آنلاین ، رسانه های اجتماعی و بیشتر.

شاید چند شاخ تک شاخ وجود داشته باشد ، اما من افراد زیادی را نمی شناسم که در همه موارد ستاره ای باشند. داشتن یک SEO کارآمد به معنای تمایل و توانایی همکاری با متخصصان دیگر و یافتن راه هایی برای استفاده از نقاط قوت آنها برای کسب نتیجه است.

نزدیک شدن به کار تیمی با نگرش مثبت در شرکت ما کاملاً ضروری است (و باید به خود شما نیز باشد).

گرین لایت: حتماً به دنبال نامزدهایی باشید که با توصیف پروژه هایی که با دیگران کار کرده اند ، مشارکت هم تیمی ها و موفقیت کلی آنها ، نمونه های واقعی روحیه همکاری خود را ارائه می دهند. نامزدهایی که درباره آموخته هایشان از یک پروژه ناموفق یا تکلیف تیمی صحبت می کنند و آنچه را که دفعه دیگر متفاوت انجام می دهند برای بازیکنان بزرگ تیم ایجاد می کنند ، کلیدی هستند.
پرچم های قرمز: نامزدهایی که هم تیمی ها یا همکاران خود را بد دهان می کنند و یا دیگران را به دلیل ناکامی ها سرزنش می کنند ، احتمالاً تمایل ندارند که مشارکت خود را داشته باشند یا با دیگران بازی خوبی انجام دهند.
گرسنه 
با سرعتی که آژانس حرکت می کند ، شما به کارمندانی نیاز دارید که هرگز از وضع موجود راضی نباشند و همیشه مایل به بهبود خود ، کار و نتایجی باشند که به دست می آورند. گرسنگی برای ادامه دانش و اکتشاف بسیار مهم است اگر می خواهید شرکت شما در لبه برش باقی بماند.
مشاوره آنلاین کسب و کار حمید طهماسبی
گرین لایت: این مقدار را با درخواست از داوطلبان برای توصیف چیزی که اخیراً خودشان آموخته اند امتحان کنید. نامزدهای خوب چندین پاسخ به این سوال خواهند داشت و قادر به توصیف نحوه انجام این کار و تأثیر آن بر زندگی آنها به طور حرفه ای و شخصی خواهند بود.
پرچم های قرمز: نامزدهایی که در طول مراحل مصاحبه س questionsالی ندارند ، احتمالاً فاقد کنجکاوی ذاتی و گرسنگی برای کسب اطلاعات هستند.
چابک
در دنیای جستجوگرها ، باید این واقعیت را بپذیرید که به رحمت گوگل رسیده اید. نادر است که مااز یک تغییر الگوریتم بزرگ یا عمل جابجایی دستی مطلع شوید - این بدان معنی است که سیستم ها ، تاکتیک ها و مهمتر از همه ، مردم ما ، باید چابک و سازگار با تغییر باشند.

اگر می خواهید شرکت یا نمایندگی شما در رقابت باقی بماند ، نوآوری و پیشرفت مداوم باید همیشه هدف باشد. تنها راه دستیابی به آن کارمندان با افراد چابکی است که چشم انداز را درک می کنند و می توانند آن را محقق کنند.

گرین لایت: یکی از راه های آزمایش چابکی این است که از نامزدهای خود بخواهید وضعیت چالش برانگیزی را که با آن روبرو شده اند را توصیف کنند. نامزدهای عالی نحوه برخورد آنها با چالش ، تنظیم استراتژی / تاکتیک های خود و در نهایت آموختن چیزی را از این تجربه بیان خواهند کرد.
پرچم های قرمز: نامزدهایی که به تغییر به عنوان یک تنظیم منفی یا ناخواسته نگاه می کنند ، به اندازه کافی چالاک نیستند و نمی توانند در دنیای SEO دوام بیاورند.
قابل اعتماد
Nordstrom ، که در سراسر جهان به خدمات بی عیب و نقص مشتری معروف است ، در کتاب راهنمای کارمندان خود به معنای واقعی کلمه یک قانون دارد: "در همه شرایط از قضاوت خوب استفاده کنید."

در هر شرکتی ، در هر صنعتی باید مطمئن باشید که می توانید به مردم خود اعتماد کنید. مشتریان باید مطمئن باشند که می توانند به تیم SEO خود برای انجام کار صحیح اعتماد کنند.

هرچه چشم انداز جستجوگرها بیشتر تغییر کند ، ترک اهمیت عملکردهای قدیمی که قبلاً سوزن را حرکت می داد اما امروزه می تواند مضر باشد ، برای سئو کاران اهمیت بیشتری دارد. قابلیت اطمینان انجام یک کار صحیح نیست آن را به طور مداوم در طول زمان انجام

گرین لایت: نامزدهایی که رزومه کاری آنها نشان دهنده تصدی پست در یک شرکت و سابقه رشد است ، نشانه های مطمئنی از یک کارمند بسیار قابل اعتماد و قابل اعتماد است.
پرچم های قرمز: نامزدهایی که رزومه کاری آنها عدم تعهد کامل نسبت به یک شرکت ، صنعت یا علاقه را نشان می دهد در طولانی مدت قابل اعتماد نیستند.
اصل
بهترین کارمندان شما علاقه و اشتیاق به کار و شرکت نشان می دهند و برای ایده های خود می جنگند. در سئو ، ما مرتباً چیز جدیدی را امتحان می کنیم تا فقط شکست بخوریم یا نتیجه ای نداشته باشیم. هنگام کار با مشتری ، کارمندان شما باید بتوانند اشتباهات خود را داشته باشند ، فروتنی داشته باشند و به خود بخندند.

گرین لایت: کاندیدایی که با فروتنی می تواند در مورد یک شکست صحبت کند ، احتمالاً مناسب است. از نامزدهای مشتری روبرو بپرسید که چگونه شرایطی را که بد پیش رفته است کنار آورده اند.
پرچم های قرمز: باور کنید یا نکنید ، ما در واقع افرادی را پذیرفته اند که برای پوشش یک خرابی به مشتری دروغ گفته اند. اگر آنها می خواهند در مصاحبه ای این موضوع را بپذیرند ، به احتمال زیاد دوباره این کار را می کنند. شفافیت زمانی مهم است که مشتریان در کار خود به شما اعتماد کنند.
تاثیر گذار
اگر سوزن را حرکت ندهید و بهبودی در معیارها مشاهده نکنید ، SEO مهم نیست. نتیجه گرا بودن و درک معیارها برای موثر بودن بسیار مهم است ، هم در حرفه خود به عنوان یک SEO و هم در گرفتن نتیجه برای مشتریان.

برای اینکه یک کارمند عالی در آژانس جستجوگرها باشید ، همچنین باید G.S.D. (کارها را تمام کنید)! من فکر می کنم وقتی می گویم سرعت کار هیچ جایی برای ما نمی گذارد تا شما را خرد کنیم ، می توانم برای همه آژانس ها صحبت کنم.

گرین لایت: کارمندان ستاره راک ما روش های بهره وری شخصی خود را دارند ، خواه روش استفاده از Getting Things Done را در پیش گرفته باشند یا به سادگی رویکرد خود را ایجاد کرده باشند. نامزدهای عالی قادر خواهند بود تا در مورد اینکه چگونه خود را منظم نگه داشته و می توانند به طور مستقل کار کنند ، صحبت کنند.
پرچم های قرمز: نامزدهایی که هنگام صحبت در مورد چگونگی سازماندهی خود حتی لیست کارها را ذکر نمی کنند ، ممنوع هستند. همچنین ، نامزدهایی که هیچ تجربه ای در قبال معیارها یا نتایج ملموس نداشته اند ، در این صنعت مبتنی بر معیارها و نتایج مطابقت نخواهند داشت.
اختصاصی
افرادی که به کار ، شرکت و مشتریان خود متعهد هستند ، افرادی هستند که در تیم شما می خواهند. شما بدون تعهد یا فداکاری با کسی ازدواج نمی کنید ، درست است؟ خوب ، بیشتر ما این کار را نمی کنیم.

وقف کورکورانه به یک هدف یا رهبر می تواند خطرناک باشد ، به همین دلیل این مقدار آخرین بار ذکر شده است. یک فرد باید دارای ویژگی های دیگر ذکر شده در بالا ، و همچنین یک فداکاری برای تجسم آنها به طور مداوم باشد.

گرین لایت: شما می خواهید به دنبال نامزدهایی بگردید که تعریف آنها از فراتر رفتن برای مشتری یا همکارشان مطابق با تعریف شما باشد.
پرچم های قرمز: نامزدهایی که با توصیف یک انتظار اساسی به سوال "بالا و فراتر از آن" پاسخ می دهند ، نمی دانند اختصاص دادن به نتایج یا مشتریان آنها به چه معناست.
تأثیرگذاری بر فرهنگ
هنگامی که ارزشهای اصلی خود را تعریف و مستند کردیم ، سعی کردیم آنها را به صورت ارگانیک در فرهنگ نمایندگی نیز بگنجانیم. "تابلوی kudos" در حال حاضر پر جنب و جوش ما در منطقه مشترک مکانی عالی برای بلافاصله استفاده از این مقادیر و نگه داشتن آنها در حد عالی بود.

ما "کارت های kudos" جدید ایجاد کردیم که هر یک از آنها یکی از مقادیر اصلی ما را مشخص می کند (بعلاوه یک هشتم در صورتی که بخواهید برای شخصی بودن و جذاب بودن خود به او یک امتیاز بدهید).









لوله بازکنی شرق تهران

لوله بازکنی تبریز

بازاریابی سئو محتوا و ایجاد لینک

، ,یک ,های ,کار ,seo ,ویژگی ,خود را ,است که ,نامزدهایی که ,است ، ,را به

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شفاخانه Asa's style دستگاه سنگبری قابل حمل Hollis's info سرودۀ انتظار mardecompther Poker_FIC Joey's site pasdenimar بزرگترین آرشیو آهنگ پیشواز | IRBEEP.IR